sobota, 3 kwietnia 2010

Wesołych Świąt

w całym domu pachnie babką drożdżową ... chyba będę się inhalować przy piekarniku

zainspirowana filmem Julie&Julia, postanowiłam przeprowadzić akcję Dorota&Kasia. niestety nazwa kiepsko brzmi, więc nadam jej kryptonim D&K

mój niecny plan: dostać książkę Moje Wypieki i przebrnąć przez wszystkie przepisy 

step pierwszy - poprosić o książkę jako prezent imieninowy ;)  - done!
step drugi - przyspieszyć otrzymanie prezentu imieninowego (30 kwietnia) - in progress

4 komentarze:

starshefa a.k.a. By-yl pisze...

:D to pięknie :D

a ja upiekłam dziś piękną i pyszną babkę pomarańczową :D a właściwie 2 babki... tylko są z rodzynkami, więc Cię nie będą kręcić :( ale pachną i wyglądają ładnie, a smakują super. przywiozę, one na pewno zostaną :) może jak wygrzebiesz rodzybki, to dasz radę zjeść :)

zainspirowałaś mnie i chyba we wtorek zrobię sama sernik :D i te placki, które wyglądają jak amerykańskie pancakesy :D

Kaś pisze...

w wygrzebywaniu rodzynek to ja jestem miszcz!
ja jeszcze muszę zrobić babkę z nutellą i orzechami ...
placki polecam, wstawiłam przepis MM oraz ten "nieudziwniony" ;)
co do sernika - mam ochotę na mój dietetyczny (ale nie ten kwaśny) ;p

Starshefa a.k.a By-yl pisze...

a ja włąśnie zjadłam kawałeczek nalepszego sernika na świecie... teraz mogę umierać ;) następny kawałek dopiero po południu :( głupie diety :(

Kaś pisze...

a przestań z tą dietą, święta są! ;>

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add